Email do Bispo da Diocese Anglicana da Amazônia para o Bispo da Diocese de Huron

Caro irmão e amigo bispo Bob Bennett,

Paz e Bem!

Convocamos todo o povo da Diocese Anglicana da Amazônia para estarmos unidos em oração no dia 13 de fevereiro pela eleição do(a) bispo(a) Auxiliar da nossa Diocese Companheira de Huron.
Nossa oração, baseada nas palavras de São Francisco diante do crucifixo de São Damião é: “Dá aos nossos irmãos e irmãs bom senso e inteligência, ó Senhor, a fim de que cumpram tua santa e verdadeira vontade”.
Aguardamos com ansiedade o resultado da eleição e esperamos que o novo bispo ou bispa seja uma pessoa também entusiasmada com nossa relação de companheirismo.

Em Cristo Jesus,

+Saulo Barros

English Version

Dear brother and friend Bishop Bob Bennett,

Pax et Bonum!

We have invited all the people of the Anglican Diocese of the Amazon to join together in prayer on the 13th February for the election of the Auxiliary Bishop of our Companion Diocese of Huron.
Our prayer, based on the words of St. Francis as he prayed in front of St. Damien’s crucifix, is: “Give our Brothers and sisters good sense and intelligence, o Lord, so that they may fulfill your holy and true command”.
We anxiously await the result of the election and we hope that the new Bishop will also be someone who is enthusiastic about our companion relationship.

In Christ Jesus,

+Saulo Barros